Nastolatka reklamą Logitech

Ostatnio wzrosła znacznie sprzedaż kamer internetowych filmy Logitech. Stało się tak za sprawą 75-sekundowego filmu, który w zeszłym tygodniu zamieściła w Internecie, na stronie www.YouTube.com,  17-latka o pseudonimie „Bowiechick”.

29.03.2006 | aktual.: 29.03.2006 07:26

Dziewczyna opowiada w nim o zerwaniu z chłopakiem. Podczas wypowiedzi zmienia się jej wygląd. Na początku siedzi w okularach a la Clark Kent, po czym po chwili zamiast okularów ma założoną maskę przeciwgazową. Na koniec filmu natomiast, przeistacza się w kota.

Już w piątek, na Amazon.com, kamery internetowe Logitech znalazły się w pierwszej setce najlepiej sprzedającego się sprzętu elektronicznego.

Jeden z przedstawicieli firmy zażartował, że być może nie potrzebują już specjalistów od reklamy. Dodał także, iż jak dotąd firma nie kontaktowała się z autorką filmu, chociaż chętnie by z nią porozmawiali. Zastrzegają jednak, że taka rozmowa będzie miała miejsce tylko jeśli dziewczyna będzie tego chciała, ponieważ firma nie zamierza jej wykorzystywać.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)