Nastolatka reklamą Logitech
Ostatnio wzrosła znacznie sprzedaż kamer internetowych filmy Logitech. Stało się tak za sprawą 75-sekundowego filmu, który w zeszłym tygodniu zamieściła w Internecie, na stronie www.YouTube.com, 17-latka o pseudonimie „Bowiechick”.
29.03.2006 | aktual.: 29.03.2006 07:26
Dziewczyna opowiada w nim o zerwaniu z chłopakiem. Podczas wypowiedzi zmienia się jej wygląd. Na początku siedzi w okularach a la Clark Kent, po czym po chwili zamiast okularów ma założoną maskę przeciwgazową. Na koniec filmu natomiast, przeistacza się w kota.
Już w piątek, na Amazon.com, kamery internetowe Logitech znalazły się w pierwszej setce najlepiej sprzedającego się sprzętu elektronicznego.
Jeden z przedstawicieli firmy zażartował, że być może nie potrzebują już specjalistów od reklamy. Dodał także, iż jak dotąd firma nie kontaktowała się z autorką filmu, chociaż chętnie by z nią porozmawiali. Zastrzegają jednak, że taka rozmowa będzie miała miejsce tylko jeśli dziewczyna będzie tego chciała, ponieważ firma nie zamierza jej wykorzystywać.