Trwa ładowanie...
d3k5zp9
21-07-2006 06:48

'Muza na start' wystartowała

Wystartowała 'Muza na start' - SMSowy konkurs firmy Pepsi Cola General Bottlers Poland.

d3k5zp9
d3k5zp9

Do wygrania jest szereg atrakcyjnych nagród - każdego dnia 6 osób otrzyma telefony komórkowe Sony Ericsson. Nagrodą główną jest wyjazd dla dwóch osób na spotkanie z Christiną Aguilerą. Zasady konkrsu oraz platformę komunikacji z konsumentami w oparciu o SMS opracowała Agencja Marketingu Mobilnego EL2.

„Muza na start” to już kolejna wspólna akcja EL2 i koncernu Pepsi Cola General Bottlers oparta na możliwościach oferowanych przez telefonię komórkową. Uczestnikiem konkursu może być każda osoba, która zakupi dowolny produkt Pepsi i wyśle SMSa z unikalnym kodem produktu umieszczonym pod promocyjną nakrętką. Zwycięzcą konkursu i laureatem nagrody głównej zostanie ta osoba, która prześle największą liczbę zgłoszeń.

Na uczestników konkursu czekają nagrody najbardziej pożądane przez miłośników muzy i „mobil’a” tj. dzwonki oraz doładowania na telefony komórkowe o wartości 10 PLN. Dodatkowo każdego dnia 6 osób otrzyma telefony komórkowe Sony Ericsson model W300i, które są jednocześnie walkmanami®, umożliwiającymi zapisywanie i odsłuchiwanie plików MP3. Nagrodą główną jest wyjazd dla dwóch osób na spotkanie z gwiazdą kampanii - Christiną Aguilerą.

„Konsumenci chętnie biorą udział w konkursach dotyczących ich ulubionych produktów. Dzięki technologii telefonii komórkowej stało się to znacznie prostsze niż w tradycyjnych kampaniach wsparcia sprzedaży, gdzie konsumenci musieli zbierać dowody zakupu, iść na pocztę i tak naprawdę nie wiedzieli jaki był los przesyłki. Teraz wystarczy wysłać SMSa z kodem konkursowym. - stwierdza Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu Agencji Marketingu Mobilnego EL2. - Wakacje zachęcają do zabawy, zwłaszcza młodych konsumentów, a SMSowy konkurs to dla nich najtańszy i najprostszy sposób udziału w tego typu wydarzeniach.”

d3k5zp9

„Interaktywność jest bardzo ważnym aspektem komunikacji z młodymi konsumentami. – mówi Aleksandra Kaszkowiak – Senior Brand Manager w Pepsi Cola General Bottlers Poland – Dwa dynamiczne i nowoczesne kanały - internet oraz „mobile” na stałe wpisały się w strategię komunikacji naszych marek, co chwalą sobie, konsumenci i my.”

Konkurs potrwa do 30 września br. Promocja obejmuje wszystkie oryginalne produkty Pepsi-Cola - Pepsi, 7Up, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda, Mountain Dew – opatrzone promocyjną etykietą z napisem „Muza na start” lub żółtą promocyjną nakrętką.

Konkursowi towarzyszyć będzie silna kampania w mediach (TV i internet) oraz w punktach sprzedaży.

d3k5zp9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3k5zp9
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj