Murator uruchomił serwis Urzadzamy
Murator uruchomił Urzadzamy.pl - swój pierwszy serwis internetowy
poświęcony tematyce urządzania wnętrz. Wprowadzeniu portalu na
rynek będzie towarzyszyć kampania reklamowa.
26.03.2008 08:00
Urzadzamy.pl jest przeznaczony dla osób, które chcą ładnie mieszkać, dlatego szukają pomysłów oraz gotowych rozwiązań dotyczących wykańczania wnętrz, a także pomocy dekoratorów i stylistów. Serwis zawiera pomysły i praktyczne porady związane z wszystkimi etapami urządzania domu - od zaplanowania prac, przez podstawowe techniki przydatne przy wykańczaniu, po style i możliwości dekoracyjne. W portalu zamieszczane będą również filmy wideo pokazujące m.in. ciekawe mieszkania, wykonywanie dekoracji i pomysłowe rozwiązania architektoniczne. Urzadzamy.pl ma być serwisem interaktywnym, tworzonym nie tylko przez redakcję, lecz także użytkowników, którzy będą mogą chwalić się w nim swoimi mieszkaniami, zakładając ich galerie foto i wideo, a także przekazywać sobie wskazówki dotyczące urządzania wnętrz, pisząc blogi.
Projekt graficzny serwisu przygotowała agencja interaktywna byss.pl, natomiast wykonaniem aplikacji i wdrożeniem szaty graficznej zajął się Dział Informatyki i Dział Projektów Internetowych Muratora. Urzadzamy.pl to 26. serwis internetowy uruchomiony przez wydawnictwo, a drugi (po Podróże.pl) oddany do użytku internautów w tym roku. Jednocześnie portal dołącza do innych stron Muratora związanych z urządzaniem wnętrz (Muratordom.pl, Muratorplus.pl czy Architekturamurator.pl), ale jako pierwszy jest poświęcony wyłącznie tej tematyce.
Wprowadzeniu na rynek portalu Urzadzamy.pl od kwietniu towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Promocja obejmie internet (Wirtualna Polska, We-dwoje.pl i serwisy kobiece oraz pozycjonowanie portalu Urzadzamy.pl w wyszukiwarce Google.pl) oraz prasę (tytuły wydawane przez Muratora - "Super Express" i magazyny). Kreację kampanii przygotował Dział Projektów Internetowych oraz dyrektor kreatywny Muratora, a zakupem mediów zajął się Internetowy Dom Mediowy net S.A. Kampanię nadzoruje Dariusz Prus odpowiedzialny za marketing portali internetowych wydawnictwa.