Mundial na wyprzedaży
Kilogramy mundialowych gadżetów zalegają w sklepach regionu łódzkiego. Choć wielu handlowców przeceniło koszulki, czapki i szaliki nawet o 50%, zainteresowanie jest mizerne - informuje "Dziennik Łódzki".
28.06.2006 | aktual.: 28.06.2006 06:11
Najwięcej gadżetów sprzedaliśmy przed pierwszym występem Polaków - mówi sprzedawczyni w łódzkim sklepie sportowym. Po pierwszej porażce pytało o nie mniej osób, a odkąd nasza kadra wróciła do kraju, niewielu klientów w ogóle patrzy w ich stronę - mówi.
Niektórzy skapitulowali i zaczęli wycofywać mundialowe gadżety ze sprzedaży. W markecie przy al. Jana Pawła II w Łodzi zostały tylko książki o piłkarskiej tematyce. "Mundial 2006" oraz "Piłkę marzeń" wciśnięto między egzemplarze "250 ściegów na drutach". Po zakończeniu tegorocznych zmagań piłkarskich większość gadżetów trafi do magazynów, w których... będą czekać na kolejne mistrzostwa. (PAP)
Zobacz także: mundial.wp.pl