Multi Communications dla Provident Polska
Provident poszerzył swoje struktury o Zespół PR Konsumenckiego.
19.12.2006 07:10
Decyzja o powstaniu nowego zespołu jest bezpośrednio związana z planowanym na przyszłym rok wdrożeniem strategii poprawy reputacji marki Provident wśród klientów firmy - podano w komunikacie.
Zespołem PR Konsumenckiego kierować będzie Anna Robotycka. Będzie ona odpowiedzialna m.in. za prowadzenie działań takich jak product placement, event management, działania oparte na „adwokatach marki”, sponsoring, e-PR. Dodatkowo będzie wspierała Dział Marketingu w procesie planowania marketingowych kampanii imidżowych oraz pozycjonowania marki Provident na rynku.
Anna Robotycka swoje wcześniejsze doświadczenia zdobywała m.in. w spółce Polifarb Cieszyn – Wrocław, gdzie była odpowiedzialna za PR i komunikację zewnętrzną oraz w Radiu Eska Wrocław, gdzie pełniła obowiązki szefa promocji stacji.Jest absolwentką stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Studiowała także w Wielkiej Brytanii (University of Plymouth) oraz w Belgii (University of Antwerp).
Do współpracy w zakresie PR konsumenckiego Provident zaprosił w drodze przetargu agencję Multi Communications. Agencja odpowiadać będzie za doradztwo oraz planowanie działań skierowanych do konsumentów a także ich realizację. Agencja Multi Communications współpracowała już wcześniej z firmą Provident przy organizacji imprez wewnętrznych.
„Cieszę się bardzo z rozpoczęcia współpracy z agencją Multi Communications nad bardzo ciekawym projektem wzmocnienia reputacji marki Provident. Pomysły przedstawione przez Multi Communications były najbardziej śmiałe i zdecydowane, a takich działań właśnie nam potrzeba” – mówi Anna Robotycka, Kierownik ds. PR Konsumenckiego.
W przetargu na partnera w działaniach z zakresu PR konsumenckiego brało udział 7 agencji.