MPG rozszerza swoją globalną strukturę
1 stycznia 2007 roku, MPG - globalna struktura mediowa należąca do Media Havas, rozszerzy swoją działalność w Azji Pacyfiku.
31.10.2006 07:10
MPG działa obecnie w trzech krajach Azji Pacyfiku: Australii, Indii, Japonii, a od 2007 roku będzie obecna w: Chinach, Hong Kongu, Singapurze, Malezji, Indonezji, Tajlandii, Korei i na Tajwanie.
Ekspansja struktury MPG w rejonie Azji Pacyfiku umocni jej globalną pozycję na świecie i będzie obecna w przeszło 100 krajach. Na ten moment MPG jest w 93 krajach.Vishnu Mohan, CEO MPG w Azji i Pacyfiku jest odpowiedzialny za rozwój sieci MPG w tym rejonie i będzie podlegał Alfonso Rodes Vila, Global CEO Havas Media.
„Bycie agencją mediową w rejonie Azji i Pacyfiku jest wciąż wielkim wyzwaniem. Rynek mediowy zmienia się tam szybko, dzięki czemu MPG widzi swoją wielką szanse na zaistnienie. Z niecierpliwością czekam na rozwój i obecność MPG w Azji”, powiedział Vishnu Mohan, MPG APAC CEO.
Alfonso Rodes, CEO Havas Media, dodaje: „ W ciągu ostatnich 10 lat struktura MPG bardzo się powiększyła. Obecnie działa już na 93 rynkach. Tworzące się rynki w Azji Pacyfik są nowym wyzwaniem dla nieprzerwanej ekspansji MPG na świecie. Bardzo wierzymy, że wzmocni ona naszą siłę w tym regionie”.
Od 1 stycznia 2007, dotychczasowa działalność mediowa o nazwie Motivator – joint venture pomiędzy Mindshare (Group M) i Euro RSCG Azja Pacyfik przestaną istnieć. Motivator będzie obecny jedynie w Australii i Indiach i będzie skoncentrowany tylko na klientach GroupM. Kwestie z przesunięciem pracowników i Klientów zostały rozwiązane w następujący sposób: wszyscy Klienci mediowi GroupM, którzy zostali wygrani poprzez Motivator - pozostają strukturze GroupM; wszyscy Klienci należący do grupy Havas (Euro RSCG lub MPG) będą obsługiwani przez MPG.