Motorola na Placu Czerwonym
Wczoraj Motorola otworzyła Red Square MOTO - nowy sklep firmowy spółki, będącego kolejną próbą przyciągnięcia klientów poszukujących najnowszych rozwiązań w zakresie telefonii komórkowej.
05.10.2006 07:10
Nowy sklep Motoroli, znajdujący się w słynnym centrum handlowym GUM na Placu Czerwonym, to zupełnie nowa metoda realizacji sprzedaży i podejścia do klienta. Projektanci firmy umożliwiają klientom nowe doświadczenie zakupów, w ramach którego mogą oni odkrywać, badać, eksperymentować i dobrze się bawić podczas wyboru najbardziej im odpowiadającego telefonu komórkowego - podano w komunikacie.
"Red Square MOTO to "klejnot" w ofercie detalicznej Motoroli w Rosji - powiedział Jeremy Dale, wiceprezes firmy Motorola ds. marketingu sprzedaży detalicznej i kanałów dystrybucji. - Zmieniamy sposób, w jaki klienci w Rosji i na całym świecie mogą kupować telefony komórkowe. Obecnie to bardziej pewnego rodzaju doświadczenie niż zwykły zakup, które umożliwia nam pokazanie, na czym polega działalność Motoroli - to świetne, nowoczesne telefony i niezakłócona komunikacja."
Red Square MOTO to odpowiedź Motoroli na wyniki dwuletnich ogólnoświatowych badań. W ciągu ostatnich 18 miesięcy na całym świecie firma stworzyła ponad 140 odrębnych placówek handlowych, m.in. sklepy firmowe, sklepy w ramach większych domów towarowych oraz stoiska firmowe.
W ostatnich tygodniach Motorola rozpoczęła także nową erę w zakresie sprzedaży detalicznej telefonów komórkowych w Pekinie i Szanghaju w celu podkreślenia strategicznego znaczenia Chin. Podobnie otwarcie nowego sklepu w Moskwie podkreśla zaangażowanie firmy w inwestycje i rozwój w Rosji.
"Red Square MOTO to pierwszy i największy z wielu sklepów firmowych Motoroli, które mają powstać w Rosji - powiedziała Inga Churashova, dyrektor generalny firmy Motorola w Rosji. - Jesteśmy podekscytowani przyszłością Motoroli w Rosji, która stanowi jeden z najciekawszych i najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków telefonii komórkowej."
Każdy produkt dostosowany do potrzeb klienta
Red Square MOTO obejmuje trzy poziomy "odkrywania" produktów firmy, a każdy z nich oferuje wiele interaktywnych doświadczeń związanych z poznawaniem wielokrotnie nagradzanych telefonów komórkowych Motoroli. Motorola oferuje coś więcej niż fizyczną przestrzeń - osobiste doświadczenie. Personel sklepu został zatrudniony i przeszkolony w zakresie kompleksowej prezentacji wysokiej jakości produktów firmy. Specjaliści i personel sklepu tworzą odpowiednią atmosferę dla klientów, którzy mogą swobodnie oglądać telefony, zadawać pytania i wypróbowywać produkty i usługi, m.in. słuchać muzyki lub oglądać filmy, tworzyć obrazy, korzystać z internetu, grać w gry i sprawdzać działanie telefonów bezprzewodowych z aplikacją i akcesoriami technologii Bluetooth. Co więcej, Motorola nie poprzestaje na samej sprzedaży. Firma organizuje w sklepach szkolenia dla klientów kupujących produkty, aby umożliwić im jak najlepsze wykorzystanie wszystkich funkcji zakupionego aparatu. Poza wysokiej jakości obsługą i szkoleniami, klienci
odwiedzający sklep Red Square MOTO mogą skorzystać z innowacyjnych rozwiązań, np. "interaktywnej podłogi", stołów "MOTO-spression" umożliwiających wyszukiwanie i ładowanie darmowych dzwonków i gier, a także stoisko, na którym można nadrukować obraz lub zdjęcie na obudowę telefonu (ang. phone-tattoo) i nadać w ten sposób swojemu aparatowi osobisty wyraz.
"Otwarcie sklepu Red Square MOTO podkreśla nasz entuzjazm związany z rozwojem rynku rosyjskiego, a także naszą chęć dostarczania na ten rynek najlepszych innowacyjnych rozwiązań - powiedział Carsten Schmidt, wiceprezes firmy Motorola ds. korporacyjnych i dyrektor generalny ds. europejskiej działalności firmy w zakresie telefonów komórkowych. To wielki dzień dla Motoroli i przełom w naszej działalności w Rosji."