"Moda na niebranie"

Polskie Radio BIS oraz Rodzinna Poradnia Profilaktyki i Terapii Uzależnień MONAR w Warszawie są współorganizatorami kampanii społecznej pod hasłem 'Moda na niebranie'.

Telefony zaufania, kliniki dla uzależnionych - to wszystko już było. Pomysłów na walkę z narkotykami są tysiące. My mamy lepszy pomysł, jakiego jeszcze nie było! To propozycja dla wszystkich, którzy myślą że to ich nie dotyczy. Ten pomysł to "Moda na niebranie". Do tej pory wszyscy koncentrowali się na tym, aby docierać do ludzi uzależnionych. Choć prewencja jest bardzo ważna, naszą akcję kierujemy do tej grupy, która z narkotykami nie ma problemu. Chcemy tworzyć modę na niebranie!!! Jak zmienić swoje życie tak, żeby nie kusiło nas ćpanie - czytamy w komunikacie.

Kampania skierowana jest do młodzieży – grupy najbardziej narażonej na kontakt z narkotykami. Pomysłodawcą akcji jest Adam Nyk z Rodzinnej Poradnii Profilaktyki i Terapii Uzależnień MONAR, który skierował list otwarty do dzieci, młodzieży, rodziców i wychowawców (treść listu na www.polskieradio.pl/bis).

W codziennej audycji „Zostaw wiadomość”, o godzinie 23.00, prowadzący Renata Żuchowska i Tomasz Kosiorek przekonują, że przyszedł czas „mody na niebranie”.

W związku z kampanią społeczną do końca listopada trwa konkurs na „Wasze logo”. Przedmiotem konkursu jest stworzenie znaku graficznego bądź rysunku, który stałby się logo kampanii „Moda na niebranie”. Konkurs skierowany jest do młodzieży, która nie miała kontaktu z narkotykami i chciałaby zjednoczyć się w tej wspólnej akcji. Projekty można wysyłać na adres Polskiego Radia BIS (Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa) z dopiskiem „konkurs” lub e-mailem na konkursbis@polskieradio.pl - informuje Polskie Radio.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)