Mocniejsza oferta Clear Channel Poland
Clear Channel Poland zwiększyła sieć nośników SuperNet 6x3 o 500
nowych powierzchni reklamowych i obecnie oferuje ich 1 400 w 15
największych aglomeracjach. Od pierwszego października oferta
SuperNet 6x3 powiększy się o kolejne nowe lokalizacje do poziomu 1
650 powierzchni reklamowych.
Wzrost oferty SuperNet 6x3 w okresie styczeń-lipiec 2007 r. wyniósł 60%. Największy procentowy wzrost liczby tablic miał miejsce w Trójmieście (o 117%), Poznaniu (o 95%), Łodzi (o 87%), GOP (o 75%), Wrocławiu (o 52%) oraz Warszawie (o 47%) - podano w komunikacie.
Sieć SuperNet 6x3 wyraźnie wzmocniła swoją obecność w centrach miast i przy głównych ciągach komunikacyjnych, dzięki wprowadzeniu nowych lokalizacji, m. in. w Al. Jerozolimskich, Al. Jana Pawła II, Al. Niepodległości czy ul. Puławskiej w Warszawie.
Wraz ze wzrostem oferty dynamicznie rosną sprzedaż oraz udziały rynkowe sieci. Średnia miesięczna sprzedaż w okresie styczeń-maj 2007 była o 71% wyższa od średniej z roku 2006. Z kolei udziały rynkowe SuperNet 6x3 w sprzedaży segmentu 18m2 wzrosły blisko 2,5-krotnie, ze średnio 5,8% w 2006 aż do 14% w maju 2007.
"Udziały rynkowe sieci SuperNet 6x3 wzrosły blisko 2,5-krotnie, umacniając pozycję Clear Channel Poland w segmencie premium. Wzrost ten jest zgodny z naszą strategią, zakładającą rozbudowę oferty nośników premium i super premium. Sukces SuperNet 6x3 nie byłby możliwy bez naszych klientów. O jakości naszej oferty świadczy fakt, że wielu reklamodawców w coraz większym stopniu wykorzystuje sieć SuperNet 6x3 do budowania wizerunku i promocji swoich produktów." - mówi Jarosław Chojecki, Dyrektor Sprzedaży, Clear Channel Poland.