Trwa ładowanie...
d3hbaj5
Clear Channel Poland
31-07-2007 08:00

Mocniejsza oferta Clear Channel Poland


Clear Channel Poland zwiększyła sieć nośników SuperNet 6x3 o 500
nowych powierzchni reklamowych i obecnie oferuje ich 1 400 w 15
największych aglomeracjach. Od pierwszego października oferta
SuperNet 6x3 powiększy się o kolejne nowe lokalizacje do poziomu 1
650 powierzchni reklamowych.

d3hbaj5
d3hbaj5

Wzrost oferty SuperNet 6x3 w okresie styczeń-lipiec 2007 r. wyniósł 60%. Największy procentowy wzrost liczby tablic miał miejsce w Trójmieście (o 117%), Poznaniu (o 95%), Łodzi (o 87%), GOP (o 75%), Wrocławiu (o 52%) oraz Warszawie (o 47%) - podano w komunikacie.

Sieć SuperNet 6x3 wyraźnie wzmocniła swoją obecność w centrach miast i przy głównych ciągach komunikacyjnych, dzięki wprowadzeniu nowych lokalizacji, m. in. w Al. Jerozolimskich, Al. Jana Pawła II, Al. Niepodległości czy ul. Puławskiej w Warszawie.

Wraz ze wzrostem oferty dynamicznie rosną sprzedaż oraz udziały rynkowe sieci. Średnia miesięczna sprzedaż w okresie styczeń-maj 2007 była o 71% wyższa od średniej z roku 2006. Z kolei udziały rynkowe SuperNet 6x3 w sprzedaży segmentu 18m2 wzrosły blisko 2,5-krotnie, ze średnio 5,8% w 2006 aż do 14% w maju 2007.

"Udziały rynkowe sieci SuperNet 6x3 wzrosły blisko 2,5-krotnie, umacniając pozycję Clear Channel Poland w segmencie premium. Wzrost ten jest zgodny z naszą strategią, zakładającą rozbudowę oferty nośników premium i super premium. Sukces SuperNet 6x3 nie byłby możliwy bez naszych klientów. O jakości naszej oferty świadczy fakt, że wielu reklamodawców w coraz większym stopniu wykorzystuje sieć SuperNet 6x3 do budowania wizerunku i promocji swoich produktów." - mówi Jarosław Chojecki, Dyrektor Sprzedaży, Clear Channel Poland.

d3hbaj5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3hbaj5
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj