Trwa ładowanie...
d3fk7jj

Młodzi nie znają się na modzie

Młodzi ludzie słabo się orientują na rynku mody - pisze "Rzeczpospolita".

d3fk7jj
d3fk7jj

Przeciętnie wydajemy od 150 do 200 zł miesięcznie na ubrania. Najwięcej przeznaczają na ten cel ludzie młodzi, a z wiekiem spada ilość kupowanej odzieży.

Trzy czwarte ankietowanych zwraca uwagę na wygodę ubioru, która jest dla nich najważniejsza. Podobny odsetek na pierwszym miejscu wymienia cenę i jakość. Na dalszych pozycjach wśród preferencji plasują się marka i moda.

Konsumenci kupujący odzież zostali podzieleni na: konformistów, modnych, aspirujących i markowych. Ci pierwsi kupują rzeczy nierzucające się w oczy, praktyczne i niedrogie. Modni ciągle gonią za modą, zaś aspirujący chcieliby to robić, ale ich na to nie stać. Jednak interesują się nowymi trendami z nadzieją, że i oni kiedyś będą mogli sobie to kupić. W grupie markowych na pierwszym miejscu jest znana metka.

Panowie nie są skorzy do buszowania po sklepach, w przeciwieństwie do pań, które stanowią 70% klientów galerii handlowych. Poza tym połowa z nas nadal kupuje ubrania na bazarach.

d3fk7jj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3fk7jj
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj