Mitsubishi w nowych cenach
Ruszyła kampania promująca wprowadzenie nowego cennika w salonach
marki Mitsubishi.
10.06.2008 08:00
Działania reklamowe rozpoczęły się 7 czerwca i będą prowadzone przez cały miesiąc. Wizytówką kampanii są trzy modele: Outlander, Dakar L200 i Pajero.
Głównym kanałem komunikacji kampanii jest telewizja, która zostanie wsparta o działania w radiu oraz prasie. Trzydziestosekundowy film reklamowy zostanie wyemitowany w największych stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24. Spot radiowy będzie można usłyszeć w radiach RMF, PR3 oraz Zet. Natomiast layouty prasowe ukażą się w magazynach KMH, Twój Styl, Elle, tygodnikach opiniotwórczych Newsweek i Polityka oraz w dzienniku Gazeta Wyborcza.
Kreację spotów i layuotów prasowych oraz produkcję na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Schulz. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.