MISS-terne potyczki
Wprowadzanie w błąd sponsorów i promowanie alkoholu - m.in. takie oskarżenia twórcom konkursu Miss Polska stawiają organizatorzy konkurencyjnego konkursu Miss Polonia - pisze "Gazeta Poznańska".
05.04.2006 | aktual.: 05.04.2006 05:54
Wielkopolski finał Miss Polski odbył się niedawno w Ostrowie Wielkpolskim. Regionalna gala Miss Polonia zorganizowana zostanie w maju w Kaliszu.
Podszyto się pod nasz konkurs i wprowadzono w błąd sponsorów, z którymi współpracujemy od lat - mówi sekretarz Wielkopolskiego Biura Miss Polonia 2006 Karolina Krawczyk.
Teraz sponsorzy otrzymując nasze oferty są zdziwieni i mówią, że już nam udzielili wsparcia. Nawet fryzjerzy przygotowujący kandydatki do Miss Polski byli przekonani, że pracują z naszymi dziewczynami - dodaje.
Według Krawczyk organizatorzy konkurencyjnego konkursu usiłowali także namówić ubiegłoroczną Miss Polonia Wielkopolski Paulinę Nowicką do prowadzenia gali Miss Polski.
Karolina Krawczyk twierdzi także, że w oficjalnych materiałach dotyczących Miss Polski podano fałszywe informacje na temat światowych konkursów, w jakich mogą wystartować laureatki tego konkursu. Jej zdaniem, w rzeczywistości na niektóre z tych wyborów pojadą laureatki Miss Polonia.
Nasz konkurs ma przesłanie charytatywne. Nasze kandydatki wybierają się z prezentami wielkanocnymi do domów dziecka. A zajęciem finalistek Miss Polski było reklamowanie drinków - dodaje reżyser gali Miss Polonia Południowej Wielkopolski 2006 Ewa Borowicz.
Organizatorzy wyborów Miss Polski twierdzą, że każdy sponsor dostał ofertę, na której było logo tego konkursu, a nie Miss Polonia. Faktem jest, że składaliśmy propozycję Paulinie Nowickiej, ale jako modelce, a nie jako Miss Polonia Wielkopolski 2005. Kontrakt jej tego nie zabrania - mówi organizator wyborów Paweł Baszak.
Nie ma również żadnych przeciwwskazań do tego, żeby nasze kandydatki brały udział w promocji alkoholu. Wszystkie są dorosłe, a nasz konkurs jest komercyjny - podkreśla rozmówca "Gazety Poznańskiej". (PAP)