Microsoft usprawnia stronę internetową z pomocą techniczną
Microsoft uruchomił nową, bardziej przejrzystą i lepiej dostosowaną
do potrzeb klientów stronę wsparcia technicznego. W odświeżonym
serwisie internauci uzyskują dostęp do pomocy posegregowanej
tematycznie pod kątem poszczególnych produktów firmy i najczęściej
wyszukiwanych elementów.
Udostępniona pod adresem www.support.microsoft.com nowa strona wsparcia technicznego Microsoftu pozwala na wygodniejsze i bardziej intuicyjne poruszanie się pomiędzy tematami oraz szybsze wyszukiwanie informacji o poszczególnych produktach firmy. Uproszczono dostęp do najważniejszych i najczęściej poszukiwanych treści i podzielono zawartość na kategorie i rozdziały. Dla każdego z produktów Microsoftu przygotowano oddzielne centrum rozwiązań, w którym zawarto komplet informacji potrzebnych przy usuwaniu potencjalnych problemów, usprawnianiu rozwiązań oraz pobieraniu dodatków i aktualizacji.
Na stronie zamieszczono ok. 200 tys. artykułów, z czego ok. 6 tys. w języku polskim, w których użytkownicy mogą znaleźć najważniejsze informacje dotyczące poszczególnych produktów firmy oraz ich wsparcia technicznego. Wśród najważniejszych tematów poruszanych obecnie na stronach znajdują się aktualizacje dla systemów operacyjnych Windows - Service Pack 1 dla systemu Windows Vista oraz Service Pack 3 dla systemu Windows XP.
- Przygotowując nową witrynę internetową, skupiliśmy się na stworzeniu wygodnego i przejrzystego miejsca, w którym każdy użytkownik szybko i sprawnie znajdzie potrzebne informacje - powiedział Ireneusz Kobus, service delivery lead w polskim oddziale Microsoft. - Mamy nadzieję, że wprowadzone rozwiązania sprawią, że poszukiwanie tematów pomocy odpowiadających potrzebom klientów stanie się efektywne, a każdy z nich otrzyma ją tak szybko, jak to możliwe - dodał.
Strona centrum wsparcia technicznego Microsoftu oferuje też możliwość pobierania plików i aktualizacji oraz udostępnia informacje z zakresu bezpieczeństwa, prywatności i aktywacji produktów firmy. Użytkownicy strony mogą dodatkowo uzyskać pomoc przez uczestnictwo w grupach dyskusyjnych oraz społecznościach zrzeszających pasjonatów i specjalistów w zakresie technologii koncernu.