Microsoft odpowiada na YouTube

Mający być konkurencją dla YouTube, serwis wideo Microsoftu - MSN Soapbox - przeszedł z wersji private beta na public beta i jest już dostępny dla wszystkich internautów.

19.02.2007 07:10

Od startu we wrześni ubiegłego roku Soapbox był tylko w fazie testów na zaproszenie. Teraz w wersji public beta każdy ma do niego dostęp.

Podobnie jak YouTube, Soapbox pozwala użytkownikom na zamieszczanie klipów wideo w niemal każdym cyfrowym formacie. Klipy te są kategoryzowane, tak aby inni łatwiej mogli je znaleźć. Jedyna różnica polega na tym, że Soapbox pozwala na oglądanie i przeglądanie filmów w jednym oknie.

Soapbox jest najnowszym przykładem strategii Microsoftu, mającej na celu doścignięcia firm internetowych takich jak YouTube czy MySpace, które były szybsze w wykorzystaniu popularności serwisów Web 2.0.http://soapbox.msn.com/

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)