Michelin ostrzega przed zimą
Akcja Michelin Polska skierowana do dealerów i subdealerów sprzedających opony marki Michelin, Kleber oraz BFGoodrich na terenie Polski i krajów bałtyckich.
30.09.2005 08:27
Celem prowadzonych działań jest promowanie produktów Michelin oraz wzrost sprzedaży opon zimowych w sezonie jesień - zima 2005/2006.
W ramach akcji prowadzonej dla Michelin Polska S.A. agencja TequilaPolska odpowiedzialna jest za adaptację projektów kreatywnych i przygotowanie na CD pakietów materiałów do adaptacji przez dealerów (ogłoszenia prasowe oraz megaboardy). Działania kierowane są do dealerów na terenie Polski i krajów bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia).
TequilaPolska odpowiada również za wysyłkę pakietów do dealerów. Przygotowane materiały mają na celu ułatwienie prowadzenia własnych działań promocyjnych przez dealerów w sezonie jesień - zima 2005/2006.
To nie pierwsza akcja, jaką TequilaPolska realizuje dla Michelin Polska Sp. z o.o., agencja współpracuje z tym klientem już od 2003 roku w zakresie obsługi marki Michelin, Kleber oraz BFGoodrich. Ostatnio zajmowała się adaptacją i przygotowaniem projektów do kampanii promocyjnej marki Kleber, wprowadzającej na rynek nowy produkt - pakiet "Spokojna droga".