"Metro" wyprzedziło "Fakt"
Po II półroczu 2005r. "Metro" wyprzedziło "Fakt" pod względem czytelnictwa tygodniowego w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców.
08.02.2006 00:50
Czyli na istotnym reklamowo i czytelniczo rynku. Tym samym jest tam drugim najbardziej poczytnym tytułem ogólnopolskim i ustępuje jedynie "Gazecie Wyborczej"* - podała Agora w komunikacie prasowym.
*Czytelnictwo "Metra" wyniosło 28,2%, wyprzedzając "Fakt" o 4,4 p% oraz "Metropol" o 8,8 p%.PBC General, MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CCS, VII-XII 2005, N= 2 273, miasta pow. 500 tys. mieszkańców, opracowanie Agora SA
Od kwietnia 2005, "Metro" ukazuje się w 19 największych ośrodkach miejskich w Polsce. Po zwiększeniu nakładu wyd. warszawskiego 9 września 2005, średni nakład wyd. ogólnopolskiego „Metra" wynosi 541 000 egz., w piątki 912 000 egz. (ZKDP, IX-XII 2005, średni nakład jednorazowy i nakład w piątki).