Metamorfoza 'Echa Miasta'
Bezpłatna gazeta 'Echo Miasta' 1 marca ukaże się w nowym, odświeżonym layoucie.
01.03.2007 07:10
Gazeta odchodzi od formy tabloidu, zastępując go bardziej klasyczną formą gazetową.
Nowa makieta mieści znacznie więcej informacji. Zaprojektowana jest zgodnie z trasami czytania, z wyraźnymi tytułami, leadami i podpisami pod zdjęciami. Wykorzystuje mniej barw niż stary layout, bez apli i ramek. Także od 1 marca 2007 kolumny branżowe w „Echu Miasta” ulegają gruntownym zmianom. Dwukrotnie wzrasta ich objętość i czterokrotnie wzrasta częstotliwość ich publikacji.
W każdy poniedziałek ukazują się kolumny: Turystyka, Finanse, Nauka/Praca, a w każdy czwartek: Auto – Moto, Zdrowie, Budownictwo/Nieruchomości/Wnętrza.
Zmiany w „Echu Miasta” wsparte są intensywną kampanią promocyjną. 28 lutego br. ruszyła kampania radiowa (RMF i radio lokalne) i internetowa, skierowana do osób decyzyjnych w firmach sektora małych i średnich przedsiębiorstw, działających w siedmiu największych polskich aglomeracjach.
Kampania potrwa miesiąc i kosztuje 1,1 miliona złotych.