Media Express sprzedał "Super Linię"
Wczoraj sfinalizowana została umowa sprzedaży miesięcznika Super Linia przez wydawnictwo Media Express.
Nowym właścicielem tytułu Super Linia jest Quadro Media Sp. z o.o. , posiadający w swoim portfolio miesięcznik „Żyjmy dłużej”. Nowy wydawca zatrudni cały zespół redakcyjny z redaktor naczelną Ewą Kafarską oraz zespół handlowców Super Linii – podano w komunikacie prasowym.
Wartości transakcji nie ujawniono.
- Negocjacje dotyczące sprzedaży Super Linii trwały kilka miesięcy – mówi Ewa Cieślak, prezes Media Express.
- To, że Super Linia znajdzie się w wydawnictwie specjalizującym się w magazynach o podobnej tematyce jest z pewnością korzystne dla przyszłości tytułu. Nowy wydawca deklaruje duże wsparcie wydawnicze i dalszy rozwój magazynu – docenia jego unikalny charakter i stabilną pozycję na rynku. Zawsze byliśmy świadomi tego, że wydawane przez Media Express tytuły są bardzo zróżnicowane, i właściwie musieliśmy rozważyć czy traktować Super Linię jako punkt wyjścia do rozwoju w segmencie magazynów, czy skoncentrować się na marce Super Express - dodała Ewa Cieślak.
Aktualnie Media Express deklaruje dalszy rozwój Super Expressu i planuje mocne wsparcie promocyjne na przyszły rok.