Trwa ładowanie...
d3jydes
20-02-2007 07:10

Media Contacts przejął klienta Starcom Next

Puls Biznesu przesuwa budżet internetowy do Media Contacts.

d3jydes
d3jydes

Media Contacts przejęła budżet reklamowy w Internecie dziennika „Puls Biznesu” wydawanego przez Bonnier Business (Polska). W 2006 roku planowaniem działań dziennika w Internecie zajmował się Starcom Next.

Działania reklamowe planowane przez Media Contacts obejmą zarówno promocję dziennika „Puls Biznesu”, jak i portalu biznesowego Pb.pl.

Współpraca Media Contacts i „Pulsu Biznesu” obejmie pełen zakres działań marketingowych w mediach interaktywnych realizowanych w 2007 roku. Pierwsze działania reklamowe przewidziane są na koniec I kwartału.

Jeśli chodzi o zakup pozostałych mediów „Puls Biznesu” w 2007 roku kontynuuje współpracę z domem mediowym Starcom.

d3jydes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3jydes
Więcej tematów