Trwa ładowanie...
d2i1zxc
faustyna
14-05-2008 08:00

Media Contacts pobudza Faustynę


Rozpoczęła się kontrowersyjna kampania internetowa Zdrovit Activ
Logic "Pobudź Faustynę".

d2i1zxc
d2i1zxc

Jej bohaterką jest zasypiająca nad książkami Faustyna, która przygotowuje się do nadchodzących egzaminów. Faustyna potrzebuje dopalacza (witamin, guarany i ALC zawartych w Activ Logic) i pobudzenia przez internautów.

W serwisie pobudz-faustyne.pl, na wybranych stronach internetowych oraz w 4Fun.tv publikowane są codziennie nowe, dwuznaczne hasła. Bohaterka strony reaguje na komendy typu "uderz w kimono" czy "puść pawia".

Autorem strategii komunikacji, koncepcji kampanii, kreacji oraz strony internetowej jest agencja Media Contacts. Kampanii internetowej towarzyszą działania z zakresu buzz marketingu.

d2i1zxc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2i1zxc
Więcej tematów