Media Contacts dla Dietosfery
Media Contacts rozpoczęła kampanię promującą nowy format dostępny w
kanale KuchniaTV: Dietosfera.
W programie dietetyk Magdalena Jarzynka analizuje przypadki osób, które zgłoszą się, żeby opowiedzieć o swoich zwyczajach żywieniowych.
Widzowie dowiedzą się jakich błędów unikać przy przygotowywaniu potraw, poznają również przepisy na pyszne dania przygotowane w zgodzie z wytycznymi prowadzącej program przez utytułowanego wieloma nagrodami kucharza Witolda Iwańskiego. W programie będą także prezentowane diety lecznicze i potrawy pomagające przezwyciężyć problemy zdrowotne.
Działania reklamowe skierowane są do kobiet i mężczyzn, którzy chcą zmienić swoje nawyki żywieniowe, aby zdrowo się odżywiać i zgubić kilka kilogramów. Dotarcie z przekazem reklamowym do grupy celowej opisanej w kategoriach stylu życia wymagała zastosowania targetowania behawioralnego w największych portalach. To kolejna niestandardowa kampania Media Contacts dla Canal+. W poprzedniej agencja po raz pierwszy użyła interaktywnego boksa jako formy reklamowej.