McCann Erickson dla Maybelline New York
Agencja McCann Erickson przygotowała nową kampanię reklamową dla Maybelline New York.
20.06.2006 06:34
Seria emisji 25 sekundowego spotu rozpoczęła się 19 czerwca w stacjach: TVP, TVN, Polsat, AT Media, Discovery Media Polska.
Spot składa się z dwóch części. Część 20 sekundowa dotyczy tuszu do rzęs Volume Express Turbo Boost, który dzięki żelowej formule i specjalnej szczoteczce 5x pogrubia rzęsy.5 sekundowy tag informuje o promocji cenowej kosmetyków Maybelline New York.
Pracę nad projektem koordynowała w McCann Erickson Anna Wojciechowska (Senior Account Executive). Od strony kreatywnej za projekt odpowiedzialni byli Piotr Cedzyński (Senior Copywriter) i Wojtek Szpor (Senior Art Director).
Kampania jest wspierana silnie w miejscach sprzedaży. Projekty materiałów BTL opracowała agencja MRM Momentum.