McCann Erickson dla Makro
McCann Erickson przygotowała pierwszą w historii kampanię ATL dla
Makro. Kampania ma na celu odświeżenie wizerunku Makro, pokazaniu,
że to nie tylko hurtownia, ale także źródło praktycznych rozwiązań
i porad odnośnie tego jak najlepiej rozwijać swój biznes.
07.03.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W kampanii OOH wystąpili pracownicy sieci, którzy przedstawiają główne korzyści współpracy z Makro. Oprócz outdooru kampania obejmuje radio oraz materiały POS - plakaty i ulotki.
Kampania zasięgiem obejmie trzy miasta: Kraków, Kielce, Rzeszów.
Stacje radiowe:
Kielce: Eska, Planeta, Polske Radio
Kraków: Eska, Polskie Radio, Złote Przeboje, VOX
Rzeszów: Eska, VIA, Złote Przeboje.