Mastercook w kinie
Kampania reklamowa "Mastercook indukcja - grzanie zimne w dotyku"
ruszyła w kinach na terenie całej Polski.
20.11.2007 08:00
Od 2 do 29 listopada 15 kin - z 8 miast na 169 ekranach - będzie wyświetlało znany już z telewizji spot wzmacniający wizerunek marki i informujący o zaletach płyt indukcyjnych Mastercook. Jego szacowana i gwarantowana oglądalność wyniesie 585 430 widzów.
Kampania kinowa jest kontynuacją prowadzonych od 10 września działań reklamowych.
Celem prowadzonych działań reklamowych jest budowanie świadomości marki Mastercook jako marki oferującej najbardziej innowacyjne rozwiązania w dziedzinie sprzętu gospodarstwa domowego a także zapoznanie z korzyściami jakie niosą płyty indukcyjne marki Mastercook dla Klienta.
Akcja wzmocniona zostanie samplingiem na terenie kin oraz ekspozycją ulotek w kasach kinowych na specjalnie przygotowanych dyspenserach. Dodatkowo przez 4 tygodnie na stronie www.cinema-city.pl eksponowany będzie banner "Mastercook - Marzenia do spełnienia".