Martis w POLOmarket


Agencja reklamowa Martis po raz drugi realizuje kampanię dla sieci
handlowej POLOmarket.

12.02.2008 08:00

Obie firmy podpisały umowę obejmującą kompleksową realizację kampanii wizerunkowej dla POLOmarket na rok 2008.

Jest to całoroczna kampania o zasięgu ogólnopolskim. Obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, Internet, outdoor oraz elementy POS.

Martis jest odpowiedzialny za kreację oraz produkcję spotów telewizyjnych i radiowych.

11 lutego wyemitowane zostały pierwsze spoty. Spoty telewizyjne emitowane będą w TV1, TVP 2, TVP3, Polsacie oraz TVN, radiowe natomiast w RFM FM. Elementy POS to m.in. gazetka oraz plakaty w punktach sprzedaży.

Zakup mediów został dokonany przez POLOmarket.

Za koordynację działań ze strony agencji odpowiedzialna jest Małgorzata Mazur-Wygonowska, Client Service Director oraz Agnieszka Gralewska, Account Executive.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także
Komentarze (0)