Martis w POLOmarket
Agencja reklamowa Martis po raz drugi realizuje kampanię dla sieci
handlowej POLOmarket.
Obie firmy podpisały umowę obejmującą kompleksową realizację kampanii wizerunkowej dla POLOmarket na rok 2008.
Jest to całoroczna kampania o zasięgu ogólnopolskim. Obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, Internet, outdoor oraz elementy POS.
Martis jest odpowiedzialny za kreację oraz produkcję spotów telewizyjnych i radiowych.
11 lutego wyemitowane zostały pierwsze spoty. Spoty telewizyjne emitowane będą w TV1, TVP 2, TVP3, Polsacie oraz TVN, radiowe natomiast w RFM FM. Elementy POS to m.in. gazetka oraz plakaty w punktach sprzedaży.
Zakup mediów został dokonany przez POLOmarket.
Za koordynację działań ze strony agencji odpowiedzialna jest Małgorzata Mazur-Wygonowska, Client Service Director oraz Agnieszka Gralewska, Account Executive.