Martis w POLOmarket
Agencja reklamowa Martis po raz drugi realizuje kampanię dla sieci
handlowej POLOmarket.
12.02.2008 08:00
Obie firmy podpisały umowę obejmującą kompleksową realizację kampanii wizerunkowej dla POLOmarket na rok 2008.
Jest to całoroczna kampania o zasięgu ogólnopolskim. Obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, Internet, outdoor oraz elementy POS.
Martis jest odpowiedzialny za kreację oraz produkcję spotów telewizyjnych i radiowych.
11 lutego wyemitowane zostały pierwsze spoty. Spoty telewizyjne emitowane będą w TV1, TVP 2, TVP3, Polsacie oraz TVN, radiowe natomiast w RFM FM. Elementy POS to m.in. gazetka oraz plakaty w punktach sprzedaży.
Zakup mediów został dokonany przez POLOmarket.
Za koordynację działań ze strony agencji odpowiedzialna jest Małgorzata Mazur-Wygonowska, Client Service Director oraz Agnieszka Gralewska, Account Executive.