Marketing szeptany Simplusa

Xyber Mech to unikalna gra interaktywna typu science fiction umożliwiająca jednoczesne uczestnictwo tysiącom użytkowników sieci Plus GSM. Gra wykorzystuje informacje o położeniu telefonu komórkowego, a rozgrywka prowadzona jest w rzeczywistym świecie i trwa 24 godziny na dobę.

07.06.2005 08:18

W testowaniu najnowszej propozycji Simplusa wzięli udział młodzieżowi liderzy opinii, wyselekcjonowani przez firmę Streetcom. Otrzymali oni Mini Zestawy Simplus Team niezbędne do wypróbowania gry i zaprezentowania jej swoim znajomym. Następnie za pomocą internetowej ankiety przebadano stosunek młodych ludzi tak do samej gry XyberMech, jak i do usług komórkowych w ogóle.

Jak wynika z przeprowadzonej wśród młodych ludzi ankiety, usługi typu pre-paid takie, jak Simplus mają opinię bardzo młodzieżowych, tanich i pozwalających zachować anonimowość. Sporą popularnością cieszą się także gry komórkowe, choć zabawy takie jak XyberMech, angażujące wiele osób, stanowią nowość na polskim rynku i muszą walczyć o względy młodych z sieciowymi grami komputerowymi.

Badanie przeprowadzono w dniach 11 kwietnia – 10 maja 2005 na potencjalnej próbie 200 respondentów (Streetcom: Trend Eksperci™ i ich znajomi posiadający telefon komórkowy w sieci Plus GSM lub bez sim locka), którzy wyrazili chęć przyłączenia się do gry interaktywnej XyberMech. Ostateczną próbę stanowiły 392 osoby w wieku 18-25 lat, mieszkające w większych polskich miastach.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)