Marka Orange zamiast Idea
Oferta sieci Orange, która zastąpi markę Idea, zostanie przedstawiona w czwartek na konferencji prasowej.
Szczegóły nie są znane, ale jak wynika z nieoficjalnych informacji oferta ma być podobna do propozycji Orange wprowadzonej ostatnio w Rumunii.
Główny abonament Orange ma być relatywnie niski, kosztem opcji dodatkowych. Będzie je można dokupić za dodatkową opłatą.
Przypomnijmy, że na początku września ruszyła kampania reklamowa pod hasłem "Idea łączy się z Orange", która będzie prezentowana w najbliższych tygodniach w głównych mediach w całej Polsce. Zasięgiem obejmie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet.
Kampania ma na celu poinformowanie o zmianie marki sieci Idea na Orange.
W połowie kwietnia operator sieci Idea PTK Centertel zawarł z Orange umowę licencyjną, dzięki której będzie mógł świadczyć usługi pod marką Orange.
Umowa licencyjna zawarta została na 10 lat (z możliwością przedłużenia) i przewiduje, że opłata licencyjna wyniesie 1,6 proc. rocznych obrotów Centertela, czyli około 90 mln zł.
Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm, która rozpoczęła działalność 28.04.1994 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta obecnie ponad 56 milionów klientów w 17 krajach.