Marek Goliński w wydawnictwie Bauer
Marek Goliński od 14 maja rozpocznie pracę na stanowisku Dyrektora Promocji Sprzedaży i Marketingu w Biurze Reklamy i Planowania Mediów Wydawnictwa Bauer.
12.05.2007 07:10
W skład działu zarządzanego przez Marka Golińskiego wchodzą: Dział Analiz, Butik Kreatywny, Promocja Biura Reklamy, Dział Koordynacji (traffic), windykacja i obsługa kontraktów.
Zadaniem nowo powstałego działu promocji sprzedaży i marketingu jest zintegrowane i zaawansowane wspieranie działań handlowych i strategicznych dla wszystkich pozostałych działów wchodzących w skład Biura Reklamy.
Marek Goliński posiada wieloletnie doświadczenie na rynku mediów, pracował mi.n. dla RRM (Radio Zet), BBDO, Saatchi & Saatchi, MQI Media, MRI International, ostatnio prowadził własną działalność w zakresie doradztwa i wdrażania systemów wspomagających sprzedaż.
W strukturze będzie on podlegał bezpośrednio Dyrektorowi Biura Reklamy i Planowania Mediów, którego funkcję pełni Maciej Kutak.