'Mamo, to ja' liderem


Miesięcznik 'Mamo, to ja' był w kwietniu 2007 r. najchętniej
kupowanym pismem dla rodziców.

13.07.2007 08:00

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, to ja" (Edipresse Polska), który osiągnął w kwietniu 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 112 117 egz. (wzrost o 5,2 proc. w stosunku do kwietnia 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora SA) z wynikiem 81 945 egz., a na trzecim "Rodzice" (Wydawnictwo G+J Polska) ze średnią 73 518 egz.

kwiecień
* * 2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 112117 106475
Dziecko 81945 101986
Rodzice 73518 94289
Twoje dziecko 70958 67774
Mam Dziecko 69267 89855

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to większość miesięczników dla rodziców zanotowało wzrost sprzedaży.

2007
* * kwiecień marzec
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 112117 99257
Dziecko 81945 81824
Rodzice 73518 70777
Twoje dziecko 70958 80311
Mam Dziecko 69267 77112

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)