Makijaż prosto z sieci
Marka popularnego makijażu Maybelline New York uruchomiła w sierpniu polską wersję międzynarodowej strony internetowej.
W serwisie zastosowano nowoczesne rozwiązania, takie jak symulacje we flashu i filmy wideo. Autorem polskiej strony jest agencja interaktywna Zentropy Partners.
Pod adresem http://www.maybelline.pl/ można znaleźć pełną ofertę produktów, informacje o promocjach i nowościach w makijażu wprowadzanych na polski rynek przez Maybelline New York. Oprócz opisu właściwości i sposobu użycia kosmetyków internautki znajdą tu również prezentacje wszystkich kolorów, w których są dostępne produkty. Dzięki specjalnym symulacjom flash mogą na przykład zobaczyć jak wyglądają poszczególne barwy pomadki na ustach modelki. Firma zadbała również o dostarczenie im praktycznej wiedzy z zakresu makijażu. W serwisie umieszczono krótkie filmy wideo, które pokazują w jaki sposób rozprowadzać na twarzy podkład, oraz jak dobrać do karnacji właściwy odcień kosmetyku. Prezentacji każdego produktu towarzyszą również porady eksperta, który poleca jak go stosować i ostrzega jakich błędów unikać przy wykonywaniu makijażu.
„Polska strona jest pierwszą po Rosji adaptacją międzynarodowego serwisu Maybelline w Europie Środkowo-Wschodniej. Internet jest bardzo ważnym kanałem dotarcia do naszej grupy docelowej, czyli młodych kobiet w wieku 15 – 35 lat. Stanowią one 60 proc. wszystkich polskich internautek, których ogólna liczba jest obecnie szacowana na 4,8 mln. Serwis zapewnia im dostęp do dokładnie takich samych informacji, jakie otrzymują klientki w innych krajach, co oddaje globalny charakter naszej marki. Jednocześnie poprzez szatę graficzną, jej dynamiczny układ i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań silnie nawiązuje do wartości marki, takich jak innowacyjność, najnowsze trendy oraz zaawansowane technologie. Uruchomienie serwisu jest ważnym krokiem przed zbliżającym się 10-leciem Maybelline New York w Polsce” – mówi Marcelina Polok–Nosiadek, senior product manager Maybelline New York.
Strona ułatwi także komunikację między firmą a jej konsumentkami. Oprócz kontaktu e-mailowego, będą mogły one zamówić również newslettery z bieżącymi informacjami na temat wprowadzanych nowości i promocji. Interaktywną komunikację wzbogacą ankiety on-line, które będą badały potrzeby użytkowniczek serwisu. Za bieżącą aktualizację i rozbudowę portalu będzie odpowiedzialna agencja Zentropy Partners.
Adres internetowy polskiego serwisu pojawi się na wszystkich materiałach reklamowych i w spotach telewizyjnych Maybelline New York adaptowanych na nasz rynek.