Magiczne Święta z elfikami Coca-Cola

"Poczuj Magię Świąt 2005" - ruszyła świąteczna akcja firmy Coca-Cola.

14.11.2005 06:51

Z związku z akcją świąteczną firmy Coca-Cola do tysięcy polskich domów zaczną trafiać pluszowe Elfiki - tegoroczna świąteczna niespodzianka od firmy Coca-Cola.

Elfy oferowane w promocji "Poczuj Magię Świąt 2005" różnią się od swoich przyjaciół z 2004 r - zostały sportowcami. Nadal jednak będą pomagać Świętemu Mikołajowi i dawać radość tysiącom rodzin w całej Polsce - czytamy w komunikacie nadawcy.

W sumie na konsumentów napojów oferowanych przez Coca-Cola czeka 750 tysięcy małych Elfów: 250 tysięcy Chrapciów z nartami, 250 tysięcy Wesołków z sankami oraz 250 tysięcy Smykusiów z łyżwami i butelką Coca-Cola.

Elfika dostanie każdy, kto zbierze 16 promocyjnych nakrętek i wymieni je na maskotkę w punkcie wymiany Coca-Cola.

Pierwszych 50 tys. klientów, którzy odbiorą jednocześnie wszystkie trzy Elfiki (musi to być co najmniej 48 nakrętek) dostanie dodatkowo pudełko Coca-Cola z czekoladkami Lindor firmy Lindt.

Elfiki będzie można odbierać w weekendy od 12 listopada poczynając, w wybranych punktach sprzedaży w całej Polsce. Informację o najbliższym takim punkcie można uzyskać dzwoniąc pod numer 0 801 110 110 lub wchodząc na stronę www.cocacola.pl. Wydawanie Elfików potrwa do wyczerpania zapasów nagród, lecz nie później niż do 15 stycznia 2005 r.

Promocyjne nakrętki znajdują się na półlitrowych, litrowych i dwulitrowych butelkach Coca-Cola, Coca-Cola light, Fanta pomarańczowa, Fanta lemonic i Sprite. Na Elfiki można również wymieniać specjalne kupony z kubków Coca-Cola dostępnych w restauracjach Mc Donald's. Na każdym z takich kuponów musi być symbol nakrętki.

"Okres Bożego Narodzenia to czas, kiedy Polacy chętnie kupują markowe produkty. My postanowiliśmy nagrodzić konsumentów naszych napojów. Tegoroczne Elfiki Coca-Cola to roześmiani i zwinni sportowcy. Z pewnością spodobają się naszym klientom. Wielu z nich ma elfiki z ubiegłorocznej promocji. Teraz będą mogli powiększyć kolekcję" - powiedziała Iwona Jacaszek, Dyrektor ds. Korporacyjnych Coca-Cola HBC Polska.

Promocja "Poczuj Magię Świąt 2005" otrzyma silne wsparcie medialne. Od początku listopada do końca grudnia spoty reklamowe będą pojawiać się w Polsacie, TVN, TV4 i TVN-7, a także w kinach sieci Ciemna City, Multikino, Kinepolis i Helios. Już w październiku ruszyła kampania internetowa, która potrwa jeszcze ok. półtora miesiąca.

Przed samymi Świętami na ulicach miast zawisną 262 podświetlane billboardy.

Spoty telewizyjne oraz plakaty na billboardy adaptowała agencja reklamowa Publicis, a kampanię w Internecie przygotowała agencja K2. Media zaplanował dom mediowy Starcom.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)