Magazyn Bauera dla nastolatek przeszedł lifting
W miniony piątek w sprzedaży pojawił się odświeżony magazyn dla
nastolatek "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer). Pismo zyskało nową szatę
graficzną i zmieniło swoją zawartość.
Zmianom uległy wszystkie rubryki "Fun Clubu", a dotyczyły one takich aspektów jak ich zawartość, wygląd i nazwy. W magazynie pojawiły się też nowe rubryki np. "Z ostatniej chwili" prezentująca informacje dotyczące prywatnego życia gwiazd.
Nie zmieniła się objętość pisma (wynosi ona 60 stron łącznie z okładką) i jego cena (4,99 zł). Wrześniowy numer magazynu ukazał się w nakładzie wynoszącym 160 tys. egz. - o 5 tys. egz. wyższym niż dotychczas.
"Fun Club" kierowany jest do nastolatek w wieku od 12 do 16 lat mieszkających w miastach. Wydawca liczy, że po liftingu po pismo sięgnie więcej starszych czytelniczek.
Odświeżonemu wydaniu "Fun Clubu" towarzyszyła kampania reklamowa (trwała od czwartku do wczoraj). Objęła ona telewizję (TVN 7, TV 4, Cartoon Network, Boomerang, MTV Polska, Viva Polska, Comedy Central, Jetix Max, Hyper, Jetix, Zig Zap), radio (RMF Maxx) i internet (Interia.pl). Za kreację odpowiadała agencja Happy Hours, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.
Średnia sprzedaż ogółem tytułu w okresie od stycznia do maja br. wyniosła 128 285 egz. (dane ZKDP).