Luksus w polskim internecie

Wczoraj portal o2.pl uruchomił luksusowy wortal pod nazwą LuxLux (luxlux.pl).

07.07.2006 06:51

Na zawartość magazynu składają się zarówno praktyczne porady, w co się ubrać, jakich kosmetyków używać, ale także informacje, gdzie pojechać na wakacje, jak spędzać wolny czas, jak urządzać mieszkanie, dom i ogród.

LuxLux koncentruje się na rynku szeroko rozumianych dóbr z wyższej półki – produktów, usług i form aktywności.

- Projekt powstawał od stycznia bieżącego roku. Serwis ma zostać liderem segmentu, który w Polsce jest zaniedbany przez wydawców prasy i internetu - mówi Michał Brański, wydawca portalu o2.pl – Najbliższe jego odpowiedniki to magazyny Vogue, Vanity Fair, Harper's Bazaar i męski Esquire, jednak LuxLux włącza do swojego formatu również treści znane z magazynów o jachtingu, turystyce, wnętrzarskich i wielu innych.

Serwis skierowany jest do kobiet i mężczyzn w wieku 25+, mieszkańców miast, aktywnych, zamożnych, bądź aspirujących, wykształconych, zadbanych. Przydatne informacje znajdą tu ludzie lubiący zakupy, korzystający z internetu w domu i pracy. LuxLux ma zadowolić osoby, które już osiągnęły wysoki standard życia, ale także pracujących dopiero na sukces zawodowy i materialny.

W serwisie są zamieszczane także galerie fotografii eksponujące modne ubrania, biżuterię buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich sklepach.

Reklamy na stronach serwisu będą droższe o ok. 40 proc. w porównaniu z całym portalem o2.pl.

Michał Brański spodziewa się, że od września serwis miesięcznie będzie odwiedzało ok. 600 tys. internautów.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)