Łowicz: Podróż za jeden dżem
Właśnie ruszyła kampania promocyjna dżemów Łowicz, którą dla
właściciela marki, firmy Agros Nova, przygotowała agencja Euro RSCG
4D. Akcja obejmuje 10 wariantów dżemów, zaopatrzonych w nową
promocyjną etykietę i specjalną naklejkę na wieczku.
01.02.2008 08:00
Dla konsumentów przygotowano nagrody, między innymi 35 wycieczek i 735 sprzętów AGD marki Tefal (gofrownice, opiekaczy i tostery). Codziennie (od poniedziałku do piątku) losowana jest jedna wycieczka o wartości 10 000 zł oraz 21 sprzętów AGD. Aby wziąć udział w promocji należy kupić dżem Łowicz w promocyjnym opakowaniu oraz zarejestrować kod z naklejki na wieczku (wysyłając sms pod numer 71113 albo na www.dzemy.pl)
Kampania będzie realizowana za pośrednictwem ogólnopolskich stacji telewizyjnych, magazynów kolorowych, Internetu oraz Radia Zet. Na antenie tego ostatniego medium przez cały okres trwania akcji, od poniedziałku do piątku, między 10.00 a 11.00 prowadzone będą rozmowy ze zwycięzcami. Dodatkowo w rozgłośni emitowane będą spoty promocyjne. Kampanie w mediach zrealizowała agencja DDB.
Specjalnie na czas akcji została przygotowana także strona internetowa, www.dzemy.pl, na której zainteresowani znajdą szczegóły promocji i gadżety do ściągnięcia na komputer.
Kampanię wspierają też działania BTL realizowane w miejscach sprzedaży, m. in. materiały POS oraz animacje w hiper- i supermarketach w największych miastach Polski.