LOT dla Firm
1 marca rozpoczyna się kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla PLL LOT. Jej zadaniem będzie promocja programu lojalnościowego „LOT dla Firm”. Kampania potrwa do końca kwietnia br. Obejmie prasę, Internet, radio i telewizję.
01.03.2006 | aktual.: 01.03.2006 07:14
Celem kampanii dotyczącej programu „LOT dla Firm” jest poinformowanie klientów o zmianach w programie, nowych atrakcyjnych nagrodach i sposobie ich zdobywania. Grupę docelową stanowią przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw. Zasady programu są proste i wygodne: wystarczy zarejestrować się na stronie www.lotdlafirm.com. Podczas służbowych przelotów klienci zdobywają punkty na konto firmy, a mile na prywatne konto w programie Miles & More. Punkty przyznawane są automatycznie w momencie kupna biletów. Z programu „LOT dla Firm” korzystać można również podróżując z Lufthansą i Austrian – partnerami LOT w ramach Star Alliance.
Reklamy w prasie biznesowej (Puls Biznesu, Parkiet) zaczęły ukazywać się jeszcze w lutym. Z początkiem marca rusza kampania w Internecie (główne portale) i radio (advertorial w Radiu PIN) oraz telewizji (ogłoszenie płatne w TVN24). Dodatkowo dla obecnych i potencjalnych klientów programu „LOT dla Firm”, Gruppa66 Ogilvy przygotowała mailing tradycyjny i elektroniczny, w którym znalazła się ulotka informacyjna i karta uczestnika programu lojalnościowego.
Przygotowanie i realizację obecnej kampanii nadzoruje Dział Promocji i Reklamy PLL LOT: Katarzyna Siekierzyńska, Magda Słomczewska, Kinga Szmit i Emilia Drzewicka. Po stronie agencji Gruppa66 Ogilvy kampanię realizują Marta Okła, Krzysztof Dworzyński i Tomasz Smaczny z zespołu Client Service Olgi Sobieraj. Kreację przygotowali Essin Cittone, Dominic Nash, Nicole Lypinska i Kamilla Komaiszko z działu kreacji.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith Optimedia.