Lis lepszy od Durczoka

W każdy czwartkowy wieczór, około godziny 22.00, można zobaczyć programy publicystyczne dwóch największych gwiazd polskiej telewizji: Kamila Durczoka (TVP 1 "Debata") i Tomasza Lisa (Polsat  "Co z tą Polską?").

Jak wynika z danych AGB Polska z tego korespondencyjnego pojedynku zwycięsko wychodzi Lis, który przyciąga przed ekrany więcej widzów.

W pierwszych pięciu miesiącach 2005 roku program 'Co z tą Polską?" oglądało średnio 2,4 mln widzów (udział w rynku 20%) a "Debatę" 1,8 mln widzów (udział w rynku 16,4%).

Co ciekawe program Lisa notuje wysokie udziały w grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych. Tutaj udział w rynku programu "Co z ta Polską?" wynosi 17,8%, gdy już "Debaty" tylko 12,5%.Z danych AGB wynika, że program Durczoka chętniej oglądają kobiety.

Target

Durczok

Lis

Profile Header

Profile Details

ADH %

Sex

Males

46,41%

50,83%

Sex

Females

53,59%

49,17%

Age

4 - 9

0,87%

1,38%

Age

10 - 15

1,49%

3,10%

Age

16 - 19

1,28%

3,96%

Age

20 - 24

3,13%

5,03%

Age

25 - 29

3,55%

5,03%

Age

30 - 34

5,11%

6,25%

Age

35 - 39

4,89%

7,13%

Age

40 - 44

8,38%

9,82%

Age

45 - 49

11,33%

12,27%

Age

50 - 54

11,24%

12,55%

Age

55 - 59

10,04%

8,81%

Age

60+

38,70%

24,67%

City size

Rural

38,04%

38,18%

City size

< 50 tys.

26,83%

25,34%

City size

50-100 tys.

7,54%

7,61%

City size

100-200 tys.

8,97%

7,20%

City size

200 tys.

18,63%

21,68%

Profession

Top management

9,68%

8,68%

Profession

Medium level

11,10%

10,63%

Profession

Workers & farmers

14,46%

18,46%

Profession

Retired

51,43%

39,52%

Profession

Others

13,33%

22,71%

Education

Low

46,47%

50,32%

Education

Secondary

35,17%

34,39%

Education

High

16,01%

10,82%

Education

Other

2,36%

4,48%

A Państwa zdaniem, który program jest lepszy? Sprawdź na Wirtualnemedia.pl.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)