Lis lepszy od Durczoka
W każdy czwartkowy wieczór, około godziny 22.00, można zobaczyć programy publicystyczne dwóch największych gwiazd polskiej telewizji: Kamila Durczoka (TVP 1 "Debata") i Tomasza Lisa (Polsat "Co z tą Polską?").
Jak wynika z danych AGB Polska z tego korespondencyjnego pojedynku zwycięsko wychodzi Lis, który przyciąga przed ekrany więcej widzów.
W pierwszych pięciu miesiącach 2005 roku program 'Co z tą Polską?" oglądało średnio 2,4 mln widzów (udział w rynku 20%) a "Debatę" 1,8 mln widzów (udział w rynku 16,4%).
Co ciekawe program Lisa notuje wysokie udziały w grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych. Tutaj udział w rynku programu "Co z ta Polską?" wynosi 17,8%, gdy już "Debaty" tylko 12,5%.Z danych AGB wynika, że program Durczoka chętniej oglądają kobiety.
Target
Durczok
Lis
Profile Header
Profile Details
ADH %
Sex
Males
46,41%
50,83%
Sex
Females
53,59%
49,17%
Age
4 - 9
0,87%
1,38%
Age
10 - 15
1,49%
3,10%
Age
16 - 19
1,28%
3,96%
Age
20 - 24
3,13%
5,03%
Age
25 - 29
3,55%
5,03%
Age
30 - 34
5,11%
6,25%
Age
35 - 39
4,89%
7,13%
Age
40 - 44
8,38%
9,82%
Age
45 - 49
11,33%
12,27%
Age
50 - 54
11,24%
12,55%
Age
55 - 59
10,04%
8,81%
Age
60+
38,70%
24,67%
City size
Rural
38,04%
38,18%
City size
< 50 tys.
26,83%
25,34%
City size
50-100 tys.
7,54%
7,61%
City size
100-200 tys.
8,97%
7,20%
City size
200 tys.
18,63%
21,68%
Profession
Top management
9,68%
8,68%
Profession
Medium level
11,10%
10,63%
Profession
Workers & farmers
14,46%
18,46%
Profession
Retired
51,43%
39,52%
Profession
Others
13,33%
22,71%
Education
Low
46,47%
50,32%
Education
Secondary
35,17%
34,39%
Education
High
16,01%
10,82%
Education
Other
2,36%
4,48%
A Państwa zdaniem, który program jest lepszy? Sprawdź na Wirtualnemedia.pl.