Lifting magazynu 'Elle'
Miesięcznik 'Elle' (Hachette Filipacchi Burda Polska) od
wrześniowego numeru wprowadził zmiany. Zwiększyła się objętość
pisma, pojawiły się nowe działy, a także odświeżona została jego
szata graficzna.
16.08.2007 08:00
Od wrześniowego wydania "Elle" liczy 236 stron. Do tej pory poszczególne numery zwykle miały od 182 do 202 stron. Wraz z ze zwiększeniem objętości magazynu pojawiły się w nim nowe rubryki: "Słownik Modny" (leksykon słów modnych i często używanych, skomponowany za każdym razem przez inną wyrazistą osobowość) "Uroda sellekcja" (najciekawsze miejsca, ludzi, wydarzenia i zabiegi subiektywnie polecane przez szefową działu urody) "Euro CV" (relacje czytelniczek pracujących zagranicą) oraz "Zoom na modne miasto" (porady, co kupić, gdzie się zabawić i co warto obejrzeć w miastach Polski).
Do miesięcznika dołączyli także nowi autorzy. Są nimi: aktorka i wokalistka Maria Peszek, która pisze parafelietony w serii "Manufaktura" oraz prof. Bogdan Wojciszke, który w cyklu swoich psychofelietonów "W bliskim związku" demaskuje mechanizmy damsko-męskich relacji. Na ostatniej stronie każdego numeru drukowany jest ponadto "Komentarz na żywo", czyli opinia znanej kobiety na temat bieżącego wydania "Elle".
Zmiany w tytule komunikowane będą kampania reklamową, jednak wydawca chce skupić się przede wszystkim na promowaniu poszczególnych akcji organizowanych przez magazyn. Chodzi m.in. o Elle Hot (konkurs, w którym czytelniczki mogą wygrać kilkudniową podróż marzeń do jednej ze światowych metropolii) czy Elle Kinopreview (przedpremierowe pokazy ambitnego i rekomendowanego przez redakcję miesięcznika filmu, organizowane w sieci Multikino).
Reklamy konkretnych akcji tytułu pojawiać się będą w rozgłośniach radiowych (m.in. Radio Zet, Radio Pin), prasie (tytuły kobiece, dzienniki) oraz w kinach (m.in. Multiknio, Silver Screen). Za kreację i zaplanowanie mediów odpowiedzialny jest In HouseHouse.
W maju br. sprzedaż ogółem "Elle" wyniosła 84 180 egz. (dane ZKDP).