Letnie akcje Prymatu
Producent przypraw Prymat Sp. z o. o. przygotował szereg aktywności marketingowych związanych z sezonem grillowym.
Celem akcji „Grill z Prymatem” jest poinformowanie o nowych produktach w ofercie marki, jak również podkreślenie najwyższej jakości całego portfela przypraw Prymat. Akcja potrwa od maja do lipca i obejmie wiodące tytuły prasy kobiecej i kulinarnej.
„Grill z Prymatem” to kolejna specjalna akcja po „Wigilii z Prymatem” i „Wielkanocy z Prymatem”, w której producent przygotował książeczkę z przepisami kulinarnymi dla konsumentów. Tym razem książeczka Prymatu z przepisami na potrawy grillowe dołączona będzie do majowego wydania tygodnika Naj wraz z próbką przyprawy Prymat – Picnic Grill Klasyczny.
Wraz z redakcjami kilku tytułów prasy kulinarnej, m. in. Lubię Gotować i Mojego Gotowania, Prymat przygotował specjalne dodatki tematyczne związane z sezonem grillowym. Dodatki te będą prezentować przepisy na popularne dania grillowe przygotowane przy użyciu przypraw Prymat. Działania reklamowe w postaci reklam prasowych, advertoriali czy sponsoringu obejmą także wysokonakładowe tytuły prasy kobiecej, m. in. Naj, Tina, Tina Smacznego czy Świat Kobiety.
Akcję „Grill z Prymatem” przygotował Dział Marketingu firmy Prymat Sp. z o. o.