Letnia oferta Broker FM
W okresie letnim Broker FM proponuje specjalną wakacyjną ofertę cennikowa - w radiu RMF FM i Pakiecie RMF Active.
27.06.2005 08:48
Latem każda kampania zaplanowana i kupiona w radiu RMF FM będzie premiowana dodatkowymi spotami o wartości 10% kosztu netto kampanii. Przy kampaniach o budżecie powyżej 150 tysięcy netto wartość dodatkowych spotów wzrośnie do 15% - dowiedział się wortal Wirtualnemedia.pl.
W lipcu i sierpniu każda kampania zaplanowana i kupiona w radiu RMF FM oraz w Sieci Eska (Pakiet Active) będzie premiowana 4% rabatem pakietowym oraz dodatkowymi spotami o wartości 10% kosztu netto kampanii zarówno w RMF FM jak i Sieci Eska.
Przy kampaniach w Pakiecie RMF Active o budżecie powyżej 200 tysięcy netto wartość dodatkowych spotów w RMF FM oraz Sieci Eska (Pakiet Active) wzrośnie do 15%.
Letnie oferty Broker FM dotyczą emisji kampanii reklamowych w czasie całych wakacji, do pierwszych dni września. Oferta pozwala na budowanie kampanii o najwyższych zasięgach i liczbie GRP, praktycznie dla większości grup celowych.
"Latem wiele mediów wprowadza do sprzedaży oferty promocyjne czy obniża cenniki. Nie omija to także radia. Jest to związane z sezonowością inwestycji reklamowych i zgodne z rynkowymi zasadami gry. Broker FM, jak co roku, konsultował z klientami ich letnie potrzeby i nasza oferta +15% z całą pewnością te wymagania zaspokaja. Kampanie w ofercie +15% w RMF FM czy pakiecie RMF Active są bardzo atrakcyjnym rozwiązaniem w letnich media planach radiowych" - mówi Klaudiusz Frydrych Dyrektor Zarządzający Produktami w Broker FM.