Lech Lechowi
Od początku marca trwa promocja marki Lech Pils, która przez dwa miesiące będzie wspierać finansowanie budowy murawy III generacji boiska treningowego Lecha Poznań.
24.03.2006 06:29
Mechanizm promocji pod hasłem „Kolejorzowi na nową murawę” zakłada przekazanie na ten cel 10 groszy z każdego opakowania półlitrowego marki Lech Pils. W punktach sprzedaży pojawiły się specjalnie zaprojektowane opakowania promocyjne oraz materiały POS, które zapewniają większą wyróżnialność. Na butelkach, puszkach i folii czteropaka znalazły się szczegółowe informacje o promocji, ze szczególnym wskazaniem jej celu.
Ale nagłośnienie promocji nie ogranicza się wyłącznie do sklepów. W ciągu całej promocji zaplanowano również działania wspierające, które odbywają się na stadionie Lecha Poznań. Celem akcji jest maksymalne zaangażowanie kibiców i sympatyków klubu w działania promocyjne, poprzez aktywne uczestnictwo w animacjach, jak i prawdziwe kibicowanie zakładanym efektom promocji.
Dlatego przed każdym meczem specjalne zespoły promocyjne informują o akcji. Na parkingu przed stadionem został specjalnie zaaranżowany narożnik boiska ze sztuczną trawą i chorągiewką boczną, na którym animatorzy popisując się umiejętnościami piłkarskimi i rozdając ulotki i naklejki zachęcają kibiców Lecha do wzięcia udziału w promocji.
Dodatkowo, podczas jednego z pierwszych wiosennych meczów, kibice będą mieli okazję włączyć się w akcję uczestnicząc w „kartoniadzie”, czyli ułożeniu z kartonów gigantycznego napisu. Akcja ta będzie uwieczniona na wspólnym zdjęciu.
W ciągu pierwszej połowy marca w promocji „Kolejorzowi! na nową murawę” zebrano ponad 75 tysięcy złotych. Wartość uzbieranych środków można codziennie sprawdzić na aktualizowanej stronie internetowej www.lech.poznan.pl/promocja.