'Lech - Bądź moim gościem'
Kompania Piwowarska rozpoczęła ogólnopolską promocję konsumencką marki Lech pod hasłem 'Lech - Bądź moim gościem'.
19.02.2007 07:10
Zwycięzcy wraz z trójką swoich przyjaciół pojadą na najlepsze imprezy świata do Nowego Jorku, Rio lub Honolulu. Kampania potrwa przez 6 tygodni i zakończy się 17 marca br.
Aby wziąć udział w promocji należy zakupić piwo Lech Premium lub Lech Lite w dowolnym opakowaniu i przesłać sms z kodem znajdującym się pod kapslem lub zawleczką. Każdego dnia 3 osoby, które najszybciej udzielą odpowiedzi na zadane SMS’em pytanie wygrywają zielone iPody Lecha, kolejnych 330 otrzymuje imprezowe koszulki. Aby wygrać nagrodę główną uczestnik musi zaprosić jeszcze trzech dodatkowych graczy. Wygrywa ekipa, której suma czasów wysłania kodu z czterech telefonów jest najmniejsza.
W zabawie można wziąć udział za pośrednictwem strony internetowej http://www.partypromocja.pl/. Layout strony zmienia się co tydzień w zależności od miasta, które w danym tygodniu jest celem imprezowej wyprawy zwycięzców.
Promocja „Lech – Bądź moim gościem” jest szeroko komunikowana w radiu (eska, zet, rmf), prasie (Gazeta Wyborcza), internet (Gadu Gadu, onet, wp, interia) oraz na bilboardach. Dodatkowo informacje przekazywane są poprzez materiały POS takie jak plakaty, czy ulotki. Promocji towarzyszą także animacje w pubach, mające na celu zachęcenie do wzięcia udziału w zabawie.
Za kreację oraz realizacji promocji odpowiedzialna jest agencja Peppermint, za komunikację SMS agencja marketingu mobilnego Mobijoy!, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
„Tegoroczna promocja konsumencka dla marki Lech nawiązuje swym charakterem do mającej miejsce na początku roku imprezy Lech Party Inspirations, której hasłem przewodnim była fuzja stylów widoczna zarówno w łączeniu gatunków muzycznych jak i form artystycznych. Podejmowane działania stanowią spójną platformę komunikacji dla marki Lech, której ogniwem łączącym jest chęć podejmowania odważnych wyzwań. Poprzez tego typu aktywności marka Lech buduje w świadomość konsumentów skojarzenie z inspirującymi pełnymi dynamizmu wydarzeniami” – powiedział Michał Nowak Group Client Director agencji Peppermint.