Lato z LOT-em
25 maja ruszyła nowa kampania, której celem jest promocja połączeń LOT do 17 europejskich miast w sezonie wakacyjnym. Potrwa ona do 17 czerwca.
PLL LOT promuje ceny biletów do wybranych europejskich miast: Paryża, Madrytu, Wenecji, Wiednia, Berlina, Budapesztu, Pragi, Amsterdamu, Helsinek, Oslo, Kopenhagi, Sztokholmu, Rygi, Odessy, Frankfurtu, Genewy, Lyonu.
Przewodnie hasło kampanii brzmi „Poleć sobie i innym! Latem loty już od 149PLN*”. Głównym medium w kampanii jest telewizja.
Kampania realizowana jest w stacjach TVP, TVN, TVN24, TVN7, TV4, Canal+ i Discovery, dziennikach ogólnopolskich (m.in. Rzeczpospolita i Dziennik) i tygodnikach (m.in. Newsweek i Przekrój), na plakatach w sieci biur sprzedaży i call center PLL LOT. W Internecie można ją zobaczyć zarówno na głównych portalach takich, jak Onet.pl i Gazeta.pl oraz na portalach tematycznych związanych z turystyką oraz w wyszukiwarkach.
Kampanię przygotowała agencja McCann Erickson, a za działania w Internecie odpowiada MRM Worldwide. Postprodukcją kierował Platige Image. Media zaplanował i kupił Universal McCann. Ze strony PLL LOT kampanię koordynuje Igor Pruski, Dział Promocji i Reklamy.
Sprzedaż promocyjnych biletów od 25 maja do 17 czerwca, na podróże rozpoczynające się w terminie od 1 lipca do 25 sierpnia.
- cena w obie strony, nie obejmuje opłat dodatkowych oraz opłaty za wystawienie biletu; najtaniej z biletem elektronicznym (etix).