Lanserzy będą nas zarażać
Jedna z polskich firm marketingowych już niebawem zaproponuje swoim klientom usługę... poczty pantoflowej - donosi "Gazeta Wyborcza". Metoda jest prosta - około 300 młodych ludzi z całego kraju, uważanych za autorytety, dostanie za darmo nowe produkty, na przykład ubrania czy płyty i jedyne, co w zamian będą robić, to rozmawiać o nich z rówieśnikami.
14.06.2004 | aktual.: 14.06.2004 11:17
"Oni wszystko mają rok wcześniej i zarażają tym innych. To żywe nośniki reklamy" - zachwala pomysł prezes firmy. Reklamodawcy będą mogli nie tylko zaprezentować młodym swoje marki w nietypowy sposób, ale też dowiedzieć się, jak zostaną one odebrane.
Do młodych coraz trudniej jest dotrzeć za pomocą klasycznej reklamy w mediach. Młodzi wiedzą, że reklama jest opłaconym komunikatem i nie można jej ufać - pisze "Gazeta Wyborcza" dodając, że co innego, kiedy nowy ciuch poleca kolega. Istnieje już nawet słowo na tych, którzy będą lansować nowe produkty w swoim środowisku - "lanserzy". (IAR)