Lans już w sprzedaży

Pierwszy numer nowego magazynu popkulturalno-lajfstajlowo-publicystycznego Lans trafił do sprzedaży. Pismem kieruje Paweł Sito.

18.12.2006 07:10

Lans skierowany jest do osób w wieku 19-29 lat i zajmuje się m.in. kulturą, sztuką, zjawiskami społecznymi, modą, designem i elektroniczną rozrywką. Podstawowym założeniem twórców magazynu było jednak przywrócenie pierwotnego znaczenia słowa "lansować": promowanie nowych, ciekawych osobowości, o których nie można przeczytać w innych periodykach.

„LANS nie jest kolejnym pismem, które kładziesz na szafce, żeby pokazać, że jesteś na czasie. Dobór materiałów i sposób podania informacji sprawia, że jesteśmy pewni, że czytelnik zapozna się ze wszystkimi tekstami. To pismo, które czyta się od deski do deski” – powiedział Paweł Sito.

W odróżnieniu od tradycyjnych pism, LANS będzie można nabyć wyłącznie w sklepach odzieżowych lub zamówić przez internet. Wydawca tłumaczy to wyjątkowością samego magazynu. Pierwszy numer dostępny jest w salonach House, kolejne trafią też do innych sklepów oraz Empików.

W składzie redakcji, znajdują się m.in.: Ania Lechowicz (wcześniej magazyn A4), Tomek Lipiński (muzyk znany z zespołów Tilt i Brygada Kryzys, były redaktor naczelny magazynu Aktivist), Stach Szabłowski (krytyk sztuki, kurator Centrum Sztuki Współczesnej), Igor Zalewski (m.in. Dziennik, Przekrój), Kamil Antosiewicz (były redaktor naczelny magazynu Exklusiv), Piotr Banach (muzyk znany z zespołów Hey i Indios Bravos), Bartek Kossakowski (Życie Warszawy), Tomek Jacyków (stylista, kreator mody, scenograf), Jacek Kaczyński (m.in. TV4, 4fun.tv) i Max Suski. Dyrektorem artystycznym pisma jest Kuba Stępień, jeden z pięćdziesięciu najlepszych współczesnych plakacistów świata według Johna Fostera.

Objętość pierwszego numeru to 84 strony. Wydawca miesięcznika to NGMC Natalia Głowacka.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)