Lajkowanie jak w Biedronce
Do Polski z zachodu zaczyna docierać trend dotyczący polepszania jakości obsługi Klientów.
Coraz popularniejsze stają się interaktywne ankietery umieszczane w miejscach takich jak: markety, sklepy, banki, lotniska czy przychodnie.
21.03.2017 | aktual.: 21.03.2017 14:59
Wielu z naszych Partnerów próbowało wcześniej zachęcać swoich Klientów do wypełniania tradycyjnych ankiet w formie papierowej, aby pozyskać cenne dla nich informacje. Najczęściej robili to przez radiowęzeł. Niektórzy w swoich lokalizacjach umieszczali reklamy zachęcające do wypełnienia ankiety na stronie www w zamian za nagrody. To wszystko w zestawieniu z naszą aplikacją Statisfy okazywało się mało efektywne i drogie – zdradza Michał Gala, Project Manager w Statisfy.pl.
Statisfy to nowa aplikacja, która zainstalowana na tablecie pozwala zamienić go w interaktywny ankieter pozyskujący z każdej jednej lokalizacji dziesiątki wartościowych opinii dziennie, a także porównywać lokalizacje pod względem jakości obsługi oraz generować raporty i alerty w przypadku jej spadku.
Ze Statisfy nie tylko pytamy o zdanie samych Klientów w miejscu świadczenia usługi lub sprzedaży produktu, zdobywając tym samym informacje "na świeżo" i z pierwszej ręki, lecz także otrzymujemy narzędzie do wyciągania jednoznacznych wniosków z dużej bazy danych, porównywania ich oraz identyfikowania największych odchyleń.
Aplikacja pozwala osiągnąć biznesowe cele takie jak: wzrost sprzedaży, skuteczna i tania komunikacja z klientami, poprawa konwersji i jakości obsługi.
Badanie firmy Accenture odkryło, że zaangażowany klient z 5-krotnie większym prawdopodobieństwem kupi produkt po raz kolejny i wyda średnio 300% więcej rocznie.
Firmy zdały sobie sprawę, że nie można dłużej konkurować tylko ceną, a zdobycie nowych klientów kosztuje znacznie więcej niż zatrzymanie obecnych.
Warto badać poziom zadowolenia naszych Klientów oraz pytać ich o zdanie, ponieważ to oni są najszczerszym źródłem informacji o naszej firmie – podsumowuje Michał Gala ze Statisfy.