Kto będzie pierwszy?

Agencje Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy One przygotowały loterię promocyjną oraz wspierającą ją kampanię multimedialną "Kto będzie pierwszy?".

06.04.2006 | aktual.: 06.04.2006 07:43

„Twarzą” kampanii jest piłkarz z głową ukrytą w koszulce – popularnym geście radości po strzeleniu bramki. Zawodnik tańczy na boisku, skacze, wykonuje salta oraz wszelkie gesty typowe dla zdobywcy bramki, a że oczy ma zasłonięte koszulką, szaleje tak... póki nie zatrzyma go jakaś przeszkoda.2 spoty telewizyjne, reklamy prasowe, POSy w punktach sprzedaży oraz banery internetowe informują o promocji, której celem jest wytypowanie zawodnika reprezentacji Polski, który strzeli pierwszego gola na zbliżających się Mistrzostwach Świata.

Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy One stworzyły również mechanizm loterii oraz stronę internetową promocji. Promocja ma trwać od 3 kwietnia do 8 czerwca – kończy się dzień przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Każdy, kto kupi 4 litry oleju Castrol Magnatec, prawidłowo wytypuje pierwszego polskiego strzelca i wyśle jego nazwisko poprzedzone hasłem „Polska” na numer 7190, ma szansę wygrać Volkswagena Passata, jednego z 50-ciu zegarków Tissot lub unikalna piłkę – futbolówkę Castrol. Losowanie odbędzie się 11 lipca, tuż po zakończeniu mundialu.

Dwa 30-sekundowe spoty oraz ich 15-sekundowe skróty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat, TVN 7, TV4) oraz niszowych (Discovery, Polsat Sport, TVN Turbo, TVN 24) od 3 kwietnia. Reklamy prasowe pojawia się w tygodnikach opinii (Newsweek, Wprost, Polityka), magazynach dla mężczyzn (Men’s Health, Playboy, CKM), tygodnikach telewizyjnych (Gazeta Telewizyjna, Fakt TV), magazynach motoryzacyjnych (Auto Świat, Moto, Auto Moto, Auto Motor i Sport) i sportowych (Gazeta Wyborcza dodatek sportowy, Przegląd Sportowy, Piłka Nożna, Piłka Nożna Plus) oraz w Focusie i obwoluta w Metropolu. Banery internetowe (skyscrapery i branmark) będą zamieszczone w portalach Interia – Motoryzacja, WP – Moto, Onet – Moto, 90minut.pl oraz Sportowefakty.pl.

Autorami kampanii są Piotr Alchimowicz (copywriter, dyrektor kreatywny Ogilvy One i Ogilvy Interactive) oraz Grzegorz Badzio (art director). Przy projekcie współpracował też Robin Weeks (Creative Director Gruppa66 Ogilvy).Spoty wyreżyserował Grzegorz Kuczeriszka a produkcją telewizyjną zajęła się Anna Lewczuk z Design Direct.Kampanię internetową, w tym stronę promocji przygotowała agencja Ogilvy Interactive.

Działania marketingowe Castrol Lubricants koordynuje szef marketingu, Maciej Gondko, oraz Anna Góralska - PCO Trade and Marketing Manager oraz Anna Orlińska – Marketing Services Specialist. Po stronie agencji opieka nad marką Castrol należy do Tomasza Smacznego (Account Supervisor) i Zuzanny Gardias (Junior Account Executive) z grupy Olgi Sobieraj (Group Account Director).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się MindShare.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)