'Koniec dla "Solidarności"?'
"Koniec" - taki tytuł nosi akcja o charakterze non profit, której celem jest podjęcie dyskusji na temat mitu "Solidarności" i jego znaczenia w obecnych czasach.
23.08.2005 08:48
Projekt - co jest nietypowe na polskim rynku reklamowym - nie jest sponsorowany przez klientów tylko osoby prywatne. Kampania jest widoczna na billboardach i citylightach w całej Polsce.
Przedsięwzięcie zrealizowała grupa ludzi z pokolenia trzydziesto- i czterdziestolatków. Część z nich przygotowała w zeszłym roku, również non profit, akcję plakatową "Umierali w słońcu" (60 rocznica Powstania Warszawskiego)
.
Organizatorom chodziło przede wszystkim o rozpoczęcie dyskusji na temat mitu "Solidarności" i znaczeniu polskiego Sierpnia. Pokazane na billboardzie słowo "koniec" powinno uzmysłowić politykom, mediom, że należy przestać zawłaszczać tak ważny dla historii kraju temat. Zakończyć by ocalić - to hasło przewodnie kampanii.
Pomysł: Tomasz Karoń MB SMG/KRC Realizacja: Tomasz Karoń i Grzegorz Kowalczyk MB SMG/KRC Media i nośniki: Jakub Bierzyński, Aneta Gałązka OMD Opracowanie graficzne: Łukasz Różyński Wsparcie PR: Iga Niewiadomska TBWAPR Przygotowanie do druku: Marcin Biardzki PUBLISHING PARTNERS.