Komunikacja miejska w Gdańsku
W czwartek rusza akcja, dzięki której mieszkańcy Gdańska będą mogli wyrazić swoje zdanie na temat usług Zakładu Komunikacji Miejskiej.
10.07.2002 | aktual.: 10.07.2002 15:02
W tramwajach i autobusach dostępne będą specjalne ankiety. Skala ocen - od 2 (źle) do 5 (bardzo dobrze). Przygotowano około 20 tys. egzemplarzy ankiet.
Pytania dotyczą punktualności, czystości pojazdów, wyposażenia przystanków w rozkłady jazdy, kulturę obsługi klientów, łatwości dostępu do biletów. Dodatkowe pytanie dotyczyć będzie oceny linii sezonowych.
Liczymy na obiektywną ocenę mieszkańców, co pozwoli na rzeczywiste oszacowanie jakości usług oferowanych przez ZKM - mówi Antoni Szczyt, dyrektor Wydziału Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Wśród uczestników rozlosujemy 10 miesięcznych biletów sieciowych ważnych na wrzesień.
Mieszkańcy oceniają ZKM od ośmiu lat. Najczęstsze skargi dotyczyły punktualności i czystości pojazdów. Dotychczasowa średnia w skali od 2 do 5 wynosi 3,4. Ankieta potrwa do 18 lipca.
Wypełnione formularze należy oddawać kierowcom, motorniczym lub do dyspozytorni ruchu do 23 lipca br. Wyniki ogłoszone zostaną na początku sierpnia.(tr)
*Zobacz także:*
Nasze miasta.pl