'Kolory nie do zdarcia'

Publicis przygotował kampanię nowego produktu Garnier - supertrwałej farby do włosów 100% Color

19.04.2006 06:50

'Kolory nie do zdarcia' - to hasło przygotowanej przez agencję reklamową Publicis szeroko zakrojonej kampanii najnowszego produktu marki Garnier – kremowej farby do włosów 100% Color.

Publicis przygotował na potrzeby kampanii trzy 30-sekundowe spoty. W jednym występuje zmysłowa, grająca na gitarze blondynka, w drugim stylowa ciemnowłosa szachistka, a w trzecim zbuntowana czerwonowłosa kick bokserka. Różni je niemal wszystko, ale łączy blask włosów osiągnięty dzięki farbie 100% Color. W każdym ze spotów powtarza się ta sama scena. Z różnych powodów na planie zdjęciowym gaśnie nagle światło, ale kolor włosów modelek jest tak intensywny i wyrazisty, że włosy lśnią nawet w ciemnościach.

„Wspólnym przekazem wszystkich trzech filmów jest informacja, która powinna zainteresować większość pań niezależnie od wieku i charakteru: 100% Color nadaje włosom trwały kolor i wyrazistość” – powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.

Spoty reklamowe będą emitowane rotacyjnie w TVP, TVN, Polsacie i stacjach tematycznych. Jednocześnie kampanie reklamowe ruszą w prasie kobiecej (m.in. „Claudia”, „Cosmopolitan”, „Twój Styl”, „Olivia”, „Viva”). Dodatkowym wsparciem dla tej kampanii będą reklamy w POS oraz reklamy wielkoformatowe i outdoorowe (billboardy i citylighty).

Media dla kampanii zakupił dom mediowy Optimedia.

Klient: Garnier

Przedstawiciel klienta:

Agata Patkowska - Dyrektor Marketingu Garnier-MaybellineMichał Sacha - Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:Agnieszka Wichracka – Group Account Director Monika Rendzner - Account Manager

Kreacja: Dagmara Witek-Kuśmider - copywriter Julia Wójcik - copywriter

Dom Mediowy: Optimedia

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)