"Kocham. Nie biję"
Agencja Yapan przygotowała kreację a dom mediowy Equinox zaplanował i kupił media do społecznej kampanii przeciwko przemocy w domu, która przebiega pod hasłem 'Kocham. Nie biję'.
21.09.2006 | aktual.: 21.09.2006 08:18
Pomysłodawczynią akcji jest prywatna osoba - Anna Mazepa – Sobiak, młoda mama mieszkająca w Gdańsku, której udało się znaleźć partnerów i sponsora do kampanii.
Na 1000 nośników reklamy zewnętrznej należących do firm AMS, Clear Chanel Poland, Stroer i News Outdoor, udostępnionych bezpłatnie, prezentowana jest wybrana w castingu rodzina z Gdańska. Anna Mazepa – Sobiak za pośrednictwem „Gazety Wyborczej” w Trójmieście, zaprosiła do udziału w castingu rzeczywiste rodziny, które chciały wziąć udział w przedsięwzięciu. Również dzięki informacji w „Gazecie Wyborczej” udało się znaleźć sponsora kampanii - firmę MCSI Group, zajmująca się doradztwem i marketingiem w branży IT.
Kampania rozpoczęła się we wrześniu i potrwa kilka tygodni. Akcja prowadzona jest jednocześnie w Internecie, na stronę http://www.kochamniebije.pl/ można przesyłać zdjęcia szczęśliwych rodzin.